Na prahu poznání: Lidské tělo se dá opravit pouhými slovy

Věda a Výzkum
06. října 2019 17:17 / Terezie Zamlynová
Léčitelství na dálku i účinky energie a slov se pokusili vysvětlit ruští vědci Depositphotos
Duchovně založení lidé odpradávna vědí, že tělo se dá naprogramovat slovy a myšlenkami. Nyní vědci dokázali, že to je zřejmě pravda. Lidskou DNA lze možná skutečně přeprogramovat pouhými slovy, i když tu schopnost nemá úplně každý. Jisté ale je, že to může znamenat revoluci v genetice.

Lidská DNA je biologický počítač, který v mnoha ohledech předčí ty umělé. Zvlášť když se podaří ho šikovně naprogramovat. Ukazuje se, že šamani, kněží i duchovní učitelé věděli víc, než donedávna současní vědci. I oni dnes už ale potvrzují, že lidské tělo se dá léčit i opravovat pouhými slovy. Prý je to proto, že genetický kód používá identická pravidla jako lidský jazyk.

Vyžaduje to ale správnou frekvenci, což je důvodem, proč ne každý může v tomto programování čekat úspěch.

Příroda není hloupá a nedělá nic zbytečně

Jak víme, pouhých 10 procent naší DNA je využito ke stavbě bílkovin. Zbývajících 90 procent je považováno západními vědci za neužitečnou veteš. Ruští výzkumníci jsou však přesvědčeni, že příroda není hloupá, a tak se rozhodli právě tuto část DNA prozkoumat.

A zjistili, že podle nich lidská DNA neodpovídá pouze za stavbu lidského těla, ale zároveň slouží též jako úložiště dat a ke komunikaci. Aby toho nebylo málo, tak ještě ruští lingvisté objevili, že genetický kód, zejména v těch zdánlivě zbytečných 90 procentech, se řídí stejnými pravidly gramatiky jako naše lidské jazyky.

Jak to vysvětlit? Znamená to zřejmě, že jazyky, kterými mluvíme, nevznikly jen tak náhodně, ale jsou odrazem naší vlastní DNA. Stejně jako písmena naší abecedy jsou uspořádána tak, aby vytvořila věty, odstavce a příběhy, také abeceda DNA se spojila a vytvořila geny, chromozomy a genomy.

Vysvětlení intuice i jiných mimosmyslových jevů

Tým ruských vědců pod vedením biofyzika a molekulárního biologa Pjotra Gargajeva k těmto poznatkům došel ve snaze vysvětlit fenomény jako spontánní vyléčení, jasnozřivost, léčení na dálku, intuice, sebeléčení, afirmační techniky či aura obklopující lidi.

Vědci proto zkoumali vibrační chování DNA. Ze závěrů jejich studie vyplývá, že došli k tomu, že živoucí chromozomy fungují jako holografický počítač využívající laserové vyzařování endogenní DNA. To znamená, že například dokáží modulovat jisté frekvenční vzorce do laserového paprsku a tím ovlivňují frekvenci DNA a také samotné genetické informace. Na experimentech předvedli, že živoucí substance DNA v živé tkáni budou vždy reagovat na jazykem modulované laserové paprsky, dokonce i na radiové vlny, pokud jsou použity vhodné zvukové frekvence.

Zdá se tedy, že našli vysvětlení, proč mají afirmace, autogenní trénink nebo hypnóza tak velký vliv na lidi a jejich těla. Je to podle všeho normální a přirozená reakce DNA reagovat na frekvence.

Přeprogramování buňky dalšího genomu?

Je však nezbytné, aby jedinec pracoval na svých vnitřních procesech vývoje. Jen tak může dosáhnout až k vědomé komunikaci s DNA. Vědci z Ruska tak nyní pracují na vývoji metody, která nebude závislá na těchto faktorech a bude vždy funkční za předpokladu použití správné frekvence. Každopádně čím více bude mít konkrétní jedinec vědomí vyvinuté, tím méně k tomu bude potřebovat technické pomůcky a zařízení.

Vše nasvědčuje tomu, že Rusové tedy s nadšením vytvořili zařízení, které ovlivňuje buněčný metabolismus skrz modulované rádiové a světelné frekvence a tím opravují genetické defekty. Gargajevova výzkumná skupina úspěšně dokázala, že touto metodou mohou být opraveny například i rentgenem poškozené chromozomy.

Vědci dokonce zachytili informační model určité DNA a přenesli jej, čímž přeprogramovali buňky dalšího genomu. Takto úspěšně přeměnili žabí embrya na embrya salamandra jednoduše převáděním informačního vzorce DNA, aniž by došlo k nějakým vedlejším efektům. Ruský experiment tím ukazuje na ohromnou moc vlnové genetiky, která má zřejmě větší vliv na tvorbu organizmů než biochemické procesy alkalických sekvencí. Čtěte také: Částice se spolu umí provázat i když spolu ve stejný čas neexistují. Děsilo to už i Einsteina.