Mořští biologové objevili v hloubce sedmi kilometrů záhadného tvora

Záhadné stvoření bylo objeveno v hloubce sedmi kilometrů
Další 1 fotografie v galerii
 Objevy
18. května 2019 09:39 / Internet
Hluboko v útrobách Jávského příkopu v Indickém oceánu nalezli mořští biologové záhadné stvoření medůzovitého tvaru. Tento dosud neznámý mořský živočich byl objeven v neuvěřitelné hloubce sedmi kilometrů.

Vědci během průzkumné mise Five Deeps Expedition objevili na dně Jávského příkopu, který se nachází v Indickém oceánu, zvláštní stvoření. Vědci zatím nevědí, o jakého tvora se jedná, ale chystají se to brzy zjistit.

Vedoucí expedice, uznávaný biolog Alan Jamieson uvedl, že tento objev byl naprosto nečekaným překvapením. Biologové došli k závěru, že by stvoření mohlo být některým z druhů pláštěnců.

Tento tvor byl objeven speciální ponorkou Triton 36000/2 v hloubce 7192 metrů. Vědci se v rámci expedice snaží prozkoumat dosud neprobádané části Indického oceánu. Mimo tohoto živočicha se podařilo na kameru zachytit i spoustu drobých tvorů.

Expedice Five Deeps Expedition je první výzkumná mise, která má za úkol prozkoumat hlubiny oceánů s ponorkou certifikovanou pro ponory s lidskou posádkou. Vědecký tým již probádal také část Atlantiku a Tichého oceánu. Dále čtěte: Podivuhodný tvor z ledových vod je nejstarším žijícím obratlovcem na světě.