خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn

Děsivé proroctví. Tohle nás čeká za pět let

Přinese rok 2022 zrození superhvězdy?
 Vesmír
20. února 2017 03:00 / Shutterstock
Rabín varuje, že se naplňuje biblické proroctví o Mesiáši.

Astronomové v americkém Michiganu věří, že srážka dvou vzdálených hvězd vytvoří novou masivní hvězdu, která bude jasně viditelná od roku 2022 i ze Země. Poté, co se o této zprávě doslechl jistý izraelský rabín, se však význam této vesmírné události trochu mění. Podle něj jen potvrzuje biblická proroctví o druhém příchodu Mesiáše.

Josef Berger při svém vysvětlení citoval rabína z 12. století, Mosese ben Maimona, známého jako Rambam. „Rambam přináší tento verš o hvězdě, která se objeví, jako důkaz, že jednoho dne přijde Mesiáš" řekl portálu Berger. „Zohar (kabalistický spis obsahující mystický komentář k Tóře) výslovně uvádí, že proces spasení bude doprovázen objevením několika hvězd. Zohar jde do velké hloubky a popisuje, kolik hvězd a jaké barvy budou," dodal rabín z Jeruzaléma.

Nedávno astronomové oznámili, že naše noční obloha by mohla v roce 2022 nabídnout novou hvězdu. Profesor, který předmětné vzdálené hvězdy studuje je přesvědčen, že se brzy srazí, a to při explozi, známé jako supernova. Výsledné těleso bude tisíckrát jasnější a stane se jednou z nejjasnějších hvězd viditelných na naší obloze.

◼ redakce / inStory.cz