Děsivé proroctví. Tohle nás čeká za pět let

Přinese rok 2022 zrození superhvězdy?
 Vesmír
20. února 2017 03:00 / Shutterstock
Rabín varuje, že se naplňuje biblické proroctví o Mesiáši.

Astronomové v americkém Michiganu věří, že srážka dvou vzdálených hvězd vytvoří novou masivní hvězdu, která bude jasně viditelná od roku 2022 i ze Země. Poté, co se o této zprávě doslechl jistý izraelský rabín, se však význam této vesmírné události trochu mění. Podle něj jen potvrzuje biblická proroctví o druhém příchodu Mesiáše.

Josef Berger při svém vysvětlení citoval rabína z 12. století, Mosese ben Maimona, známého jako Rambam. „Rambam přináší tento verš o hvězdě, která se objeví, jako důkaz, že jednoho dne přijde Mesiáš" řekl portálu Berger. „Zohar (kabalistický spis obsahující mystický komentář k Tóře) výslovně uvádí, že proces spasení bude doprovázen objevením několika hvězd. Zohar jde do velké hloubky a popisuje, kolik hvězd a jaké barvy budou," dodal rabín z Jeruzaléma.

Nedávno astronomové oznámili, že naše noční obloha by mohla v roce 2022 nabídnout novou hvězdu. Profesor, který předmětné vzdálené hvězdy studuje je přesvědčen, že se brzy srazí, a to při explozi, známé jako supernova. Výsledné těleso bude tisíckrát jasnější a stane se jednou z nejjasnějších hvězd viditelných na naší obloze.

◼ redakce / inStory.cz